Vandaag de dag heeft 7 for All Mankind 100 winkels op vier continenten en wordt het merk online verkocht in 18 regio’s wereldwijd. Innovatie is altijd een integraal onderdeel geweest van het karakter van 7 for All Mankind. Van de ultralichte Bair tot de Luxe Performance-stretch die bij elke wasbeurt zijn vorm behoudt: dit zijn stoffen en stijlen die de standaard hebben gezet voor de luxe denim-industrie. Sinds de aankondiging van de doelstelling van het bedrijf om 80% van de producten in 2023 duurzaam te produceren, heeft het merk aanzienlijke vooruitgang geboekt en zijn nu twee van de best verkopende modellen omgezet in duurzame kleding. Het wereldwijde initiatief onder de naam ‘Sustainability for All Mankind’, belooft elk seizoen nieuwe duurzame producten te introduceren. Deze toevoegingen aan het assortiment van het merk markeren een grote verandering in de houding ten opzichte van duurzame mode, waaruit blijkt dat consumenten met een helder geweten kunnen genieten van hun favoriete kledingstuk. 7 for All Mankind heeft de sector meer dan twintig jaar geleden gecreëerd en blijft toonaangevend op het gebied van hoogwaardig denim, en blijft de industriestandaarden naar een nieuw niveau tillen.

7 For All Mankind tweedehandscollectie bij Repops